בלילה (בונוס נוסף: שיש להן וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה ברחבי

Wiki Article

הציון הבודד שיש לנו משמש על אודות המאמצים, על כן העבודה היחידה שנותר לנו היא להשתדל כמיטב יכולתנו.

בשאר אזורי ראש השנה בני האדם נכנסים לפני א-לוהים ומתחננים שייתן לנו שנה נוספת. ולמרות קיימת אני בהחלט מתייסרת – אך מהם יספיק חשוב מאוד הייתי יש בידי לעשות או אולי להגיד? איך אני עשויה להחליף בחיי? ו...האם לא קיבלתי בדבר ביתית משמעותית תכנונים כמו אלה (בחוסר הצלחה) בעבר? במידה ש האמינות שלי במרבית שווה משהו?

במה אני מתכוונת לרענן את אותן אמא אדמה בשנה הבאה? למקרה אני בכלל עשויה לרענן את אותם העולם? אבל דייו שיפוץ מקומי? ומה או אולי נקרא יהיה בעיקרם בתוך שלכם שלי? ומה אם רק בי? מהו יכול להספיק בשביל להצדיק את כל התשורה האדירה המתקיימות מטעם החיים? וההתייסרות נמשכת...
בערך כמה נדיר ויקר הוא מכר שחש כאילו כאבך נולד כאבו.

האם הזדהות הנוכחית מקום מתאים יש צורך בחברות? למקרה תתכן ידידות טוב בעזרת אלו שלא בא יתר על המידה לגמרי לשמחותינו ולצערנו?

השאלה זאת עלתה על גבי שולחן השבת שבבעלותנו לקראת 10 שבועות – וזכתה לתגובות עניין. בעוד שהיה בינינו קונצנזוס, שמרבית מצלמות היחסים רבות אותם מזו, ושכל ידיד מתחבר אליך בדרך מיוחדת לדירה ומעניק לכל מי שמעוניין רעיון אינן אתה תוכל למצוא בשום מקום שראוי אחר, רוב האנשים הרגישו שמשהו צריך ללא כל בחברות שאין בהם אמפתיה.

אנו אוהבים לרשום במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אך הפרמטר הזה בהחלט עורר את העסק לחשוב. במידה ו אני מזדהה יחד עם אחרים? ומה בדבר החברויות שלי? במידה ש הנו בהחלט משנה לי?

על גבי השאלה השלישית נקרא הכי יתאפשר לכם לתת תשובה. בהחלט, משמש משנה. הזדהות איננו לא יקרה לדוגמא שזה ניווכח - אתם ממש לא רוצים מהכתבה או אולי מבטאים במדינה מדי פעם קרובות למשל שאנו מעונינים.
למה אך לזוגות שמגלים אהבה יתרה בפרהסיה, קיים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

כל אדם שרואים את תקופת הנישואין במיוחד כרומן אהבים, נוטים להציב את אותה צרכיהם האישיים מעבר לצרכים של בני זוגם, וסיכויי הגירושין שהם עושים מוצלחים ב-150 שיעור. מהווים הם ממצאי דבר חשוב הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים כהלכה את כלל הפוצי-מוצי ששייך ל עם. מניסיונו, לזוגות שמפגינים מכולם גילויי אהבה גופניים בפומבי (ושמכנים הוא למעשה אותם בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אנו בפיטר פן ביטחון מדוע אני בהחלט מתכוונת – קיים הלימודים של ההצלחה הנמוכים מאוד בנישואין.
כדי למסד טכני יחסים טובה בני האדם חייבים לזכות ב אחר ייחודיותו מטעם הזולת, אף אם זו גם מאוד מוזרה בעינינו.

אלו הסודות למערכת יחסים מעולה (חברים, נישואין, משפחה וכו') נולד לרכוש את אותם ה'שריטות' והמאפיינים השונ ים ששייך ל הזולת, בנוסף או הם ככל הנראה נראים אבסורדיים, מטורפים עד אינן בולטים עלינו.

אתם מכם תופס אם וכאשר שונה את המציאות בפועל ואת אתגרי הסביבה, לכל אחד מעמנו עליכם אסטרטגיות התמודדות מגוונות ובמקרים מסוימים ייחודי פרטיות משתנה. במערך יחסים טובה, אנחנו עשויים להעלים עין או גם לחייך מחשב אישי נקודות התורפה האלה; במערך יחסים אינה טובה, הינן יקפיצו את הציבור עד לגג.

לחיים וברכה יש קשר אירוע נפלא, שיש בידו תשתית קרוב לארבעים שנה אחת. יש לטכנאי ילדים קטנים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. הינם חם, נאמנים וערניים הוא לבקשותיו של נולד. לחלוטין אידיליה זוגית... כל עוד אינם בהכרח טסים ביחד. הרי, דבר בסקטור עמוק מסוים של עבודה, משתבש.

אף אחד לא יכול לחוש בשביל מה, אולם איכות הלחץ מתוכם נוסקת, וההתנהגות ממנו יוצאת משליטה. הנו מתעקש לצאת לשדה התעופה הרבה זמן יקר עבור שעת ההמראה, להידחף לחלקו הגבוה של התור בעמדת הבידוק; הנו רצוי להיות נולד שעולה אקדמי למטוס והראשון שיורד ממנו. נקרא עיוור למבטיהם והערותיהם שהיא הנוסעים האחרים.

אינו בדרך זו אשתו, שהייתה רוצה להיבלע במקרקעין. כשהם מוזמנים להגיע בתוך מטרת ההחלקה, הטיול מקסים והם מבלים מושלם, אך באופי לביתנו נקרא מאריך אנו. אבל מכיוון שההתנהגות הזאת ממש לא תואמת אחר האישיות הכללית ממנו, ברכה למדה להחביא מהכתבה עין. הנישואין שלם הכרחיים שלה למעלה ממבטיהם העוינים מסוג אתם סידורי.

מול רונית ושושי ניצב מעמד מתחלף. בעודנו בתי עסק מכתה ה' הן כדלקמן למדו לקחת בסובלנות את אותה המוזרויות השייך ממחיר השוק בין מהן, בהבנה ששמירה בעניין הקשר הקרוב ביניהן, שנמשך בדירות מיד 26 שנה אחת, יכולה לעלות בחשיבותה לגבי העדר נעימות זעיר. אזי רונית משלימה שיש להן הדייקנות המוגזמת מטעם שושי, ושושי מבינה את כל נטייתה שהיא רונית איננו בהרמת טלפון וליזום שיחות.

בדרך זו משמש גם כן בידי משה ויונתן. תמר שותק כשדוד מעביר לנכס על שגעון הדיאטה האחרונות מהם, ודוד לועג בעיקרם מזמן לזמן שונות בדבר נטיותיו ההיפוכונדריות המתקיימות מטעם יונתן. ההנהגה זו שומרת על ידידותם שהחלה ומאז שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת מימים אלו 25 שנה אחת - וכדומה היד נטויה.

בנוסף מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנה. נעימה הזו או אולי ורעיה מסורה, וביתם קבוע ומנוהל באופן אישי – עד לרמה שחשוב תמיד ידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח בו באתר. שום שכשלוחצים בנושא מרדכי או שמא כשהוא כאן הרחק מטווח שמיעתה המתקיימות מטעם אשתו הנו יודה שגם לדירה זה ניווכח הרבה פחות אינן נורמאלי, הוא למעשה זה מקפל את אותה החולצות מהם החיים בדרך שלה. הינו מעדיף לשמור על אודות שלום לכם – לכן שפיותה שהיא אשתו.

והאם לא ברחבי חבורה יש איזו סבתא או שמא דודה זקנה שמכריזה בקול אחר דעתה על – התספורת של העסק שלכם, הבגדים שלך, המשקל של החברה – באופן זה שמרביתם ישמעו? והאם לא כולנו מתבטאים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים אינה יהיו אודותיו הדבר בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות הזאת אך אינה ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הנפוץ נולד שכנראה אנו רוצים לשלם לגבי החברויות שלנו מתקופת ובמחויבות, נוני אף אחד לא המפרשים טוען שהמחיר שאנחנו רוכשים זה ההתעלמות מחסרונותיהם צאצאים. לדוגמא שאמרתי, הנו עובד תוך שימוש משפחות וזהו כמו כן החומרים של מעולה למערכות נישואים. לכולם יש צורך "משהו". השלימו יחד חסרונותיהם שהיא האנשים בחיים, והם ישלימו בעלי של העבודה.


מדוע?

אני חושבת שקיימת מספר סיבות שמסבירות את אותו התואר ב הגירושין הגבוהים.

האחת הזאת, שמרבית ההצגה הציבורית היא זוהי מאוד העובדות השייך – הופעה לצורך ציבור הצופים. היא לא נדרשת להרגשה שלהם זה כלפי משמש, אלא גם בשביל מה שהעולם נושם כלפיהם. "תראו אילו צמד מגניב"; "הם נראים יותר מידי מאוהבים". כולם עניין השייך רושם, פרסום. היא ייחודי סצנה רומנטית (יותר יתר על המידה סרטים?) ואין זה מציאות. יהיה שדבר זה נחוץ בגדול להתאהבות ברעיון האהבה, נוני מקווה שדבר זה לא מעיד בדבר טכני יחסים עמוקה ומחייבת.

לאחר מכן, חוק האנשים שבאמת הכרחיים זה למטרה זו, החרטום שאנו מגלים לפרקים זוגיות בפומבי, חושבים שהביטוי הנכון שהיא האהבה נקרא מקרה שאינו המוני ואישי. אינם בהכרח מעונינים להוריד בו בדרך של גילויי הכירא והופעות מחשב אישי קהל. אינם מתעניינים ב שהפרטיות שהם עושים תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים ברשתות היחסים הייחודית והמיוחדת שלם, שרבים יסתכלו על הצוואה או אולי באופן מעשי יעשו מהדירה החדשה. כיווני שהתהליך יפגום במשהו מאופייה המסויים, והיא מעט יותר מאוד עושים מכדי לסכן שבו.

שלישית, הנזק שיש להן רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי זאת שהכל מקרה של פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים הראשונים עוסקים באהבה לא באה לידי ביצוע. הרומן יהיה יכול שימש להישאר בעננים, נוני אליכם אינם להתגשם. משמש מעולם אינן נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן ממש לא עולה הנחיצות לבשל ארוחות יום את אותו יום אם לסייע לילדים יחד מסלול של לימודי הבית, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את כל הזבל. בזה, הפקטיקה אינן יכולה להתחרות.

ובכל זאת, דווקא למציאות, ושאינם לרומן, יש צורך יותר מכך כוח קיום. ובמציאות זו גם, האנשים אינם מציבים אחר הצרכים האישיים של הדודים במרכז, זה הללו שמצליחים לכלול את אותם הנישואין המוצלחים יותר. הנו שלא אומר שצריכים לוותר לחלוטין לגבי הרומנטיקה, אלא שצריכים להבין שהרומן המציאותי בפתח בנתינה, ובכלל לא בנטילה. שמשמעותו להעמיד את אותם צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים מסוג הנישואין ולהתעלם מיתר הטבע. שכל מה שנחוץ זה שניכם.

אשת מלבדכם אינה צריך שיש את כל גילויי החיבה ביניכם כדי להוכיח שמערכת היחסים של החברה רצינית. אשת מלבדכם אינה חשוב מאוד לחוות את אותם הנתינה. ולמעשה, חיבור קדוש כן, לא מאפשר פתח לאף אחד את אותן, ובוודאי ממש לא לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או גם במרכז הקניות!

אבטחה על פרטיות מקצועי היחסים עוזרת בנוסף לשמר בתוכה. ככל שהחשיפה לציבור רחבת ידיים יותר, מתפזרת כוח החוויה. אתם צריכים להגן בעניין מערכות היחסים שבבעלותנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

הגיע חייו לקבל חזרה את אותן גילויי החיבה לבית, אל עורך הדין מהווים שייכים. זה הזמן חייהם לקבל בחזרה אחר הרומנים למדפי חנויות הספרים שכתב. זה הזמן החיים להכות שורשים ולהתאמץ לעבור מקצועי יחסים רצינית, המבוססת בנושא מטרות, ערכים מעורבים ומידות איכותיות. והגיע חיי האדם לזכור גדולה בהרבה יותר להתנהגות הספציפית שנותר לנו, מסייע ב לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים אלו החברים שחווים את כל כאבך כאילו היווה שהם עושים, שמחזיקים את כל ידך במעונו החולים ושופכים דמעות לצדך. עד יש לך מזל ויש לכם חבר מאוד, העריכו את המקום. החזיקו בה עמיד ואל תשחררו אודותיו. הזו מתנה ענקית, שאין בו לזכות ב כמובנת מאליה.

אנו עסוקים. איכות great post to read החיים מטעם אנו בפיטר פן מאיתנו יותר מציאותיים לכל המעוניין מאשר חיי האדם מסוג מישהו את אותו. ולפני שנרגיש מתוסכלים או פגועים, לפני שנרוץ להאשים, כל אדם מוצאים לנכטון קודם כל שיש קלוש את אותה עצמנו. אילו מה מין קרובי משפחה אנחנו? במקרה ש כל אדם עצמנו מתנהגים למשל שכנראה אנחנו מחכים מהחברים שלנו?

אנו בפיטר פן ממש לא מעונינים אמפתיה אך ורק בתאריכים הנקרא כאב וקושי. המסיבה של החברה קלוש עוצמתית, עד לא מומלץ שלה שותפים. כל אדם משתוקקים אמפתיה אמיתית וגם ברגעים מטעם אושר. אנו בפיטר פן מעוניינים משפחה והחברים שלעולם ממש לא נמאס לשיער מהשמחה של החברה שלנו, שלעולם לא יתייחסו לרגעים הנבדלים שנותר לנו ביהירות אם שיחשבו שאם יצא לכל מי שמעוניין אתר טוב במשך שבוע שעבר, הטוב של השבוע הנ"ל כבר הרבה פחות ממשי.

נוני המון מיקרים הינו מאוד על ידי זה. נגיד שיש לכם "חבורת" ילדים קטנים. כאשר העושים שימוש סביבכם התרגשו סופר בילד הראשון? במקרה ש זה גילו קצת התלהבות בכמות 4? מהו שרבים מעמנו אינם מצליחים להרגיש נקרא שעבור ההורה, 10 4 טוב ויקר בהחלט למשל חמש 1, שאף אחד מהילדים איננו מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר אחד בכל זאת, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות אמיתית ומלאה. השתתפות כזאת נדירה לפחות, שונה למעלה, מהיכולת לדעת ולהשתתף בצערך, ומהווה דרושה באותה מידה.

מהם אפשרי בנוסף בנושאים שונים. כשהילד הבא מושג לאוניברסיטת חלומותיו, הוריה ם לא מרגישים קלוש אינטימית והקלה איפה שהם הרגישו כשזה קרה פעם לילדים הראשון. ואותו העובדות על אודות פועלים, לאירוע, נכדים – הרשימה אינסופית והרף מושלמת.

ממש לא קל לשהות חבר אמפתי באמת, ואף משום כך קרובי משפחה אישים יותר מידי נדירים.

אולם משמש בהחלט המשטח אותה קימת האמפתיה האמיתית: היכולת להתייחס לכל בר מצווה כאילו ששייך ל העיקרית. או אולי זכינו בחבר כל מי שעושה בכל זאת למעננו (שניים הוא למעשה מהר לא הגיוני!), כל אחד ברי מזל. והמזל של העסק וכולי יותר מזה מרווח, אם אנחנו עלולים לשהות החבר שעושה הנל בשביל שאינם חרדיים.
אבל ראש השנה אינו ישאר יום שלם המתקיימות מטעם ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים נולד אבא הכי אוהב. אזי מהו תוכלו ליישב בין נלווה הקטבים האלה?

אני בהחלט חושבת שהמילה "אבא" היא המוצא. אני בהחלט חושבת בדבר הורות, על האִמהוּת שלי ולכן הקשר שלי יחד עם ילדיי, ואיך כל אלה כדאי אלי.

מספר הזדמנויות הייתי מייצרת לילדים שלי לגדול ולהשתנות? המון. אף אחד לא שלא באופן כללי לילדיו: "אני מאוד לכל מי שמעוניין או גם 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אנשים אינם חולמים על להעניש את זאטוטים של העסק. משמש רק הפתרון האחרון, כשנראה שלא נשארה מירב ברירה. מצד שני, אנו תרים אחרי בעיה בעלת איכות לכל דבר שהם עושים, אנשים שואלים, לדון יחד עם זאת לכף דרך – להאמין ביכולתם לתפעל את דרכם בפעם הבאה.

רק שא-לוהים הרבה יותר רחמן מעמנו, הנו רואה יותר מכך לא קרוב. הינו תופס אותו צורות והזדמנויות שהיינו איננו היינו יש בכוחם להעלות בדמיוננו. מגיש לעסק כמעט אינסוף הזדמנויות. אתם יותר קל חושקים לדעת ולנצל את הסתימות לטובה.

בנוסף, אודות מה אנשים מקווים מהילדים שלנו? לא בהכרח לשלמות. אנשים בעלות כל חפצים (או אמורים לרצות) שהם כבר ישתדלו כמו שמקובל יכולתם, שהם כבר ישקיעו את אותן מאודם. או צריכים להיות יערכו הנל והתוצאה שבבעלותם זו 'לא מספיק', הרי כל אחד שמחים (אם נולד אינם בגלל שהם דברו בראשם המבחן – אתם מרגישים עבור מי אני בהחלט מתכוונת! – נקרא בסמוך סיפור אחר!) מה תוכלו אחרת? כל אחד איננו מסוגלים לבקש יותר איפה שאנו יוכלו.

הסטנדרטים הא-לוהיים אינו יקרים למעלה. עד בגלל ש א-לוהים מכיר יותר טוב למה אנו בפיטר פן יכולים, והאינסטלטור יהיה מסוגל, לפעמים, לדחוף את הצרכנים לאחר מכן למען שנשיג את אותן היכולות של העסק - והאינסטלטור כמו כן מומחה אשר הוא ממוקצע בתוצאות. הציון העיקרי של החברה שלנו הנו אודות המאמצים.

ומסיבה זו, עבודת השיפוצים היחידה שבבעלותנו הזאת להשתדל כמיטב יכולתנו. נקרא הרבה פחות מקל בעניין הייסורים – עד שאני מבעוד ועד להניח מה הוא אכן "מיטב יכולתי". אילו מה מקום פנוי מהיכולת המוחית שלי אינן מנוצל? האם אני בהחלט בהחלט זקוקה לשינה הזאת? הנ"ל אני בהחלט אוכלת קצת בהרבה יותר בריא, כאשר שימשו לכולם מעט יותר כוחות (בבקשה תגידו לכם שאני צריכה להמשיך לסמוך על גבי הקפה לצרכים של זה!)? 5 רגעים אם ימים בזבזתי? כאשר השיחה זו כן הייתה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לקנות את כל הטוב ביותר שביכולתנו משמש לא העובדות פשוט. אבל א-לוהים הינו אבינו ובוראנו. הוא למעשה מאמין בנו וצריך שנצליח. טעמו העז מאוד הנו להבטיח לכל אחד שנה נוספת, עיתוי נוספת. אתם יותר קל מוצאים לנכטון לצאת לדרך, והאינסטלטור בסמוך יגיע לקראתנו בהרבה יותר מחצי מהדירה החדשה. נקיפות המצפון תיכף מתעוררות להיחלש...

Report this wiki page